måndag 17 juni 2013

Morgonsol!



Måndag. På väg till jobbet. Man börjar känna att det är en behövlig semester på gång! Haft en urskön helg med bra balans mellan skönt häng med vänner och grannar på barnkalas, tvätt, städ (dock marginellt), jobb i trädgården och hann till och med kolla en film på soffan. Men. Det spelar ingen roll hur mycket jag sover, jag är genomtrött när jag vaknar. Påminner om när Liten åt på nätterna och varje gång jag blev väckt kände jag ett apatiskt vakuum som spred sig från hjärnan och ut i kroppen.

När man väl har masat sig in i duschen och sakta börjar vakna till liv, komma ihåg var man är och varför, så är det ändå helt ok. Är därför extra tacksam för att solen skiner idag, det hjälper. Påminner om den sköna helgen och att semester faktiskt inte är långt borta! Nu kämpar vi lite till.

God måndag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin