onsdag 29 oktober 2014

Inspirationsfrukost på Fotografiska


Härligt att strosa längs kajen från Slussen. Åkte ofta buss förbi förr när vi bodde i Nacka men jag har nog aldrig faktiskt gått där själv. Vi hängde på låset Louise och jag. Eller, det var i alla fall planen men väckarklockor och pendeltåg hade andra planer för dagen. Tidiga var vi i alla fall, så tidiga att caféet var rätt öde när vi kom. Härligt!


Superhärliga lokaler. Mörka med så fiffigt belysta att man inte upplever dem som "tunga". Skulle kunna ha min 40-årsfest där! Ja! Megahint!


Nördiga som vi är sprang vi runt och fotade typ allt innan vi satte oss och njöt av kaffe och macka. 
Ja, faktiskt under själva frukosten också...


Stans bästa utsikt över Stockholm. Världens vackraste stad!


Louise in action. Hon är främst bröllopsfotograf men gör också andra jobb så som familjebilder, bebisbilder etc. Idag blev det även bloggarbilder.. Mer om det en annan dag ;) 
Kika in på hennes sida wilmafoto.se så får du veta mer..


Mumma.


Fantastiskt lugn och inspirerande miljö.


Brukar inte fota toaletter när jag är på lokal men jag kunde inte låta bli..Så häftigt!


Joyce Tennesons verk ur utställningen "Light Warriors". Fantastisk.

Ha en skön eftermiddag och kväll, nu ska jag greja lite innan det är dags att hämta hem två miniteens från dagis..

Kram
L.

PS. Efter idag har jag verkligen bestämt mig, jag mååste köpa en kamera.






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin