lördag 20 maj 2017

En helt vanlig AW


Hej!

Hoppas du mår bra! Long time... jag funderar på att plocka upp skrivandet lite ibland men har så svårt att få tiden att räcka till.. Här är det mycket som är sig likt men ändå inte! Jag har nytt jobb och där har jag tänkt att stanna.. Webshopen har jag lagt på hyllan och kanske tar upp igen när barnen blivit äldre och inte lika intresserade av att hänga med mamma men just nu tar de en väldigt stor del av min uppmärksamhet. Jobbar som kontorschef på en advokatbyrå i stora staden och stormtrivs! Det är tufft att pendla igen men det funkar. Jag får det att funka! 

Igår hade vi AW med ett par pilsner (som pappa hade sagt) och en macka på picknickfilt i Tantolunden. Såå lagom! Solen sken, avslappnat, fredagströtta och ja..himla bra vart det. Vi körde lite minigolf också, kul! Kan jag varmt rekommendera!

Nu sover Liten, Storasyster leker med en kompis och M är och handlar..så en liten tupplur i en solstol, hur låter det? Jag går ut och jobbar Mummi i solen...

Ta hand om dig, vi hörs snart igen! 🖤

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin