lördag 24 augusti 2013

Nu är det klart!

Före. 


Klart. Nästan. Listerna fattas och uttaget ska bytas mot svart men oj va nöjda vi är!


Det sägs att tapeten kostar 2000 spänn rullen, och lite ågren hade jag innan jag satte penseln på den...men jag är så galet nöjd!!


Fräscht, lugnt och plats för alla prylar, snören, washitape, knappar, etiketter..aah! Här ska jag stänga in mig lite då och då och pyssla...Härligt!


Washitape, min senaste hang up, jag vill klistra det på allt! Högst upp så kanske inte E hittar dem...(ja, eller hur)


Nu Mummi kan du komma o sova över hur mycket du vill. 


Knappar från makeandcreate.se, älskar dem. 


Skrivarhörnan.


Dream come true. Tack M min älskade för allt slit med värmegolvet (och svärfar), det blev såå fint!

Kärlek!

Lena

PS. Sa jag att jag är nöjd..?

1 kommentar :

Follow on Bloglovin