måndag 17 mars 2014

Finbesök ♥

På onsdag kommer min svägerska. Jag är väldigt glad för henne. Båda mina svägerskor är personer jag väljer att umgås med, ser fram emot att träffa, och ibland (för att inte säga ofta) önskar bodde lite närmare..

Onsdag kväll ska vi åka till Zetas och bli inspirerade på kursen "Nystart i gammal trädgård". Jag ser inte mig själv som en riktigt inbiten trädgårdsentusiast som konstant går omkring med jord under naglarna och ett nytaget skott i innerfickan. Men, fanns tiden på ett annat sätt är jag säker på att jag skulle kunna bli.. Nu när våren är på gång (trots pågående bakslag) blir man ju supersugen på att sätta igång att pula och fixa i trädgården så det känns som bra timing med kursen! 


Och, till helgen är det dags för Nordiska Trädgårdar.. På måndag kommer jag säkert vilja sätta Trädgårdsmästare på visitkortet.


Ha en fin måndag, och kom ihåg: 
Gräset är inte grönare på andra sidan, gräset är grönast där man vattnar det...

Kram till dig!

Lena 

PS. båda bilderna från Zetas Instragram, följ vettja, massa fina bilder finns det!

1 kommentar :

  1. Jaa! Zetas, nordiska trädgårdar och framför allt tid på tu man hand, det är lyx, det! Kram!

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin