måndag 12 oktober 2015

Han är här!


Lördag för en vecka sen kom han äntligen, så någon premiäreldning blev det ju inte! 3770 gram och 51 cm lång. Propertionerlig och alleles jätteperfekt! Eftersom starten med Liten var så där har jag aldrig fattat när folk sa "njut nu!" och "ååå, bebisgos!" men nu fattar jag verkligen!! Jag är helt kär och går det en timme utan att vara nära får jag abstinens och måste snusa lite även om han sover och man egentligen inte ska störa.. Amningen funkar bra (Yes!) och han äter typ jämt. Vi var på BVC i fredags för första gången sen återbesöket på SöS och han har gått upp bra i vikt. Jag trodde inget annat som han käkar! Men det är bra, att oroa sig för att bebis inte går upp som han ska måste vara en jättejobbig känsla.. Sen att jag inte hinner göra så mycket är ju en annan historia men M är hemma nu 10 dagar så det funkar bra ändå.

En bra grej är ju att magen försvinner i takt med att han äter.. ;) 

Ha en fin måndag!

Kram från bebisbubblan,

L.




1 kommentar :

Follow on Bloglovin