onsdag 28 oktober 2015

Lugnet..maten..dag 25.


Tystnaden är fantastisk ibland. Fick chansen att gå ut på promenad själv och det var skönt att vila öronen lite.. Älskar Liten hur mycket som helst men hon är rätt intensiv och all over Lillebror. Blir en tålmodig gosse det där..


Skönt att gå ut bara vi och njuta av lugnet, luften och färgerna.. Älskar vår Baby Zen!


Zzzzz....Man måste sova för att orka äta. Helt galet mycket äter han i perioder och växer därefter. Inget onormalt alls men börjar fasa ut storlek 56 och han är knappt fyra veckor gammal.. ;) Vi kör ersättning på kvällarna för att toppa upp min mjölk och det funkar bra. M tar oftast det och det blir en mysig stund för dem..Mina killar! ❤︎


Hann inte ens ur mjukisbyxorna! Ha! Å vet du, skorna, 399 pix hos Ellos, skönaste på läänge! Fick tipset av Sofie som har ohliving.se, tack Sofie! ;)


Båtar på väg upp i småbåtshamnen..Mys!


Har fotat de här bodarna många gånger förut, tycker träet har en fantastiskt vacker färg. Som om varje planka har en egen historia att berätta.


Höst. SÅ härliga färger..


Inte superkallt men tillräckligt för att bli röd om nosen. Vad gillar du min mössa? Kan köpas på worshipstore.se!


På eftermiddagen hanns en stund syskonmys med. Hon är väldigt kär i sin bror, det är skönt. Ibland går det över styr med kärleken men jag tacksam att hon inte är svartsjuk. Det har inte riktigt sjunkit in än att jag är mamma till två, helt galet..

Hoppas du mår bra.

Kram

L.




1 kommentar :

  1. Mysigt med lite egentid med lilleman. Härliga höstbilder. Ha en fin helg, kram

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin