onsdag 30 oktober 2013

Kalklitir!

Det är ju som sagt dags för sovrummet snart och än så länge är vi på spåneristadiet men endera dagen kommer vi landa i något tillräckligt bra för att börja.. Väggarna har jag funderat på att jag vill ha grå. Helst betonggrå av riktig betong som är lite flammig (snyggt flammig menar jag så klart då...) och hålig av luftbubblor och så där levande..på riktigt... Jag fattar ju själv att det blir..ska vi säga..en utmaning!? Håller på och läser bloggar, kollar Pinterest och Instagram och tidningar men hittar inget men sprang jag på det! KALKLITIR. I love it!! Det är miljövänligt och så galet snyggt!! Kolla in kalklitir.com, helt underbar sida.




Det är inte SÅ ofta jag blir helt mållös för att något är SÅ vansinnig snyggt men jag bara vill haa! Måste läsa på och bilda mig en uppfattning om hur det blir att måla ca 25 kvm med detta med pensel (man får inte använda roller men det skulle nog förta effekten lite så det är nog värt det) och framför allt försöka sälja in det till mannen....För visst är det himmelskt?

Kärlek,

Lena

PS. Bilder lånade från Jotho (Pinterest), When decorating och kalklitir.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin