måndag 30 juni 2014

-Mamma, kan vi gå till fiskaren..?


Jag älskar att hon också gillar det där..Inte för att jag gör det utan för det säger en del om vem hon håller på att bli. -Mamma?, nästan viskar hon på vägen ner till fiskeläget. -Kan vi titta på fisken? Jag får förklara att det är söndag och fiskaren nog är ledig idag. Bestämt drar hon runt mig ändå för att titta i alla nättunnor för att se om det finns någon fisk på plats...


Det är något magiskt med dessa gamla fiskebodar..Tänk om de kunde berätta allt som sagts inuti och utanför dem!


Flöten och flaggor under välbehövlig vila.


Snart ska vi bege oss till Kaunissaari och jag ska få visa Liten de finaste fiskebodarna i hela världen, det ser jag så så mycket fram emot.


Vatten, vass från bryggan. Man ser sig aldrig mätt på denna utsikt...

Ha en fin måndagskväll, imorgon är det redan juli :)

Kram,

Lena




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin