onsdag 18 juni 2014

Midsommarpyssel

Alltid när vi ska ha middag börjar jag (efter jag har funderat på vad jag ska ha på mig) fundera på dukningen. Vad ska vi äta på, vilka glas, servetter, blommor, ljus...och så vidare, och så vidare...
Det är något av det roligaste jag vet! Älskar att laga mat, ja, men att sätta sig vid ett fantastiskt dukat bord. Är inte det riktigt lyxigt och härligt? 


Tog en sväng förbi Leila´s och hittade bland annat detta härliga flaggspel! Riktigt så där tjockt tyg som de var gjorda av förr..Mysigt! Lite andra saker fick det också bli, har inte helt bestämt hur det ska se ut på midsommarbordet men återkommer med resultatet. ;)


Hittade en klänning på COS, helt otippat. Har varit där ett par gånger och tänkt att nej, det var inte riktigt min stil men idag....Oj! Jag hade kunnat ta med mig halva butiken hem! Denna fining fick följa med hem samt en grå med slits som precis kommit in. Dit ska jag gå snart igen. Lönen kommer väl snart?

Ha en skön kväll!

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin