torsdag 28 augusti 2014

Fina människor..

Ibland kan jag bli nästan handfallet tacksam över alla de fina människor jag har i mitt liv. Jag spenderade en riktig myshelg med C, pratade med F i går, och nästan varje dag förresten, om allt superrelevant och allt som absolut inte är det... :) Det finns inte många jag skulle skicka selfies med putmun till. Ha! 

Igår på kvällen ringde min ena fina svägerska och ville kolla hur jag mår. Jag var så glad efter det samtalet, J. Tack för att du undrar, frågar men också delar. Jag blir oerhört stärkt av det och jag hoppas du vet att jag och vi alltid finns. Inte för att man kan göra så mycket men ibland kanske man kommer ganska långt bara med att lyssna.. Och det går väl both ways gissar jag. Nedan quote är till dig, för idag. Jag skickar styrka, kärlek och en liten påminnelse om att det finns någon annan som vakar över oss också...


Ta vara på idag, den kommer aldrig tillbaka. Klyscha kanske men det är sant och du är värd den bästa dagen som bara går att få!

L.

PS. Imorgon ska jag få hem en gäst på frukost, det ska bli såå mysigt!

Foto: Pinterest

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin