tisdag 15 december 2015

Julklappsracet!


Igår rev vi av hela listan(nästan), det gick faktiskt över förväntan! Åkte "hem" till Nacka och gick i Sickla Köpkvarter.. Nostalgi! En dag ska vi flytta tillbaka till Nacka eller Värmdö.. Den dagen det finns fler förbindelser än Skurubron när man kör (och vi vunnit på lotto!).. Ursäkta, detour, men jag längtar lite hem faktiskt. No offence Haninge!

Supermysigt att hänga, kolla affärer och äta lunch i lugn och ro med mina killar. Älskar att titta på när de pratar! Så fina! ♡ Vi käkade på Sally Voltaire & Systrar, mycket gott och mysig miljö! Det var VM i mammafikor med barnvagnar överallt och ett sorl av bebisar med mer eller mindre åsikter om livet. Härligt att vara ute i en miljö där det inte kändes det minsta konstigt att amma vid matbordet.

Ett par få saker kvar på listan men det känns otroligt skönt att vara nära mål med klapperiet. Det är ju egentligen lite konstigt att det ska behöva bli sån stress varje år..man vet ju att julen kommer liksom! Plus att med förra årets erfarenhet gör jag allt jag kan för att inte låta stressen ta över.. Vi kör lagom tycker jag, barnen får, det är ju deras högtid. Och kanske en och en annan förälder.. ;)

Hur går det för dig? Stressar du?

Kram! L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin