tisdag 5 november 2013

Hej då Facebook..om 14 dagar!

Om 14 dagar är mitt Facebook-konto stäng på riktigt. Borta, kommer aldrig mer igen. Skönt! Det tog ett tag att bestämma sig på riktigt och det har varit inaktivt ett tag, lite som en provperiod men eftersom det var så himlans skönt att vara utan så bestämde jag mig för att vara utan helt. Det började när all reklam kom. När jag inte fick bestämma själv vad jag fick titta på och läsa om. Riktad reklam..och eftersom jag jobbar med marknadsföring blev det liksom lite för mycket att bli "matad" med saker som skulle vara till för mig. Och stressande faktiskt. Man går ju in för att skingra tankarna för en stund, i alla fall gjorde jag det. Ibland blev jag så full i skratt.. Om de bara kunde göra sin hemläxa lite bättre.. :) Men det är klart, jag behöver ju behåar i dubbel D och ny bil! 


Näe, jag vill välja vem eller vad som får "tala" in i mitt liv. Det är så befriande att vara utan, men det är vad jag tycker. Trivs man med det så why not? Jag trivs bättre med min lilla blogg och Instagram. Det är det som gäller för mig, just nu!

Kram fina bloggläsare,

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin