lördag 6 juni 2015

Lördag och pryl shout-out: FRANK Stationary

FRANK Stationary

God morgon! 
Här ligger vi i sängen alla tre(fyra) i rad och mornar oss. En sover, en kollar "Farfar i fickan", en övar volter och jag passar på att skriva lite. Snart är det dags för hotellfrukost (love it!) och sedan vidare för att fira Farmors 96:e födelsedag. Hoppas jag har fått hennes gener ;)  Vad gör du idag? Sveriges Nationaldag och allt. Härligt!

Igår fick jag paket från Nya Zeeland, självförvållat men ändå så himla spännande. Har ju lite utav en "thing" för kontorsmaterial och blev så glad när jag hittade supersnygga grejer från FRANK Stationary som dessutom ger en skrivbok till ett behövande barn för varje skrivbok man köper. Kan det bli bättre?

FRANK Stationary

Jag är väl egentligen ingen guld-tjej men jag tyckte det här var så himla söta!

FRANK Stationary

Okej, jag kunde inte låta bli att testa lite fotostilleben.. ;)


Det finns både riktiga bundna skrivböcker och lite tunnare häften. Helt kär!

FRANK Stationary

Sånt här gör mig glad ända in i hjärteroten!

FRANK Stationary

Nu har jag för ett tag framöver :) Den nedersta är A4 och perfekt för mitt nya projekt för Worshipstore, för hur mycket jag än älskar tekniska prylar så slår det aldrig en helt ny fräsch antekningsbok och en skön penna. Det är absolut bäst för kreativiteten! 

Nähe, man kanske ska försöka få upp oss och knalla upp till frukosten?

Ha en riktigt skön lördag och stort tack för att du kikade förbi!

Lördagskram,

Lena

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin