fredag 26 december 2014

Jaha, så var det med det.


Hej du,
Vad jag har saknat er och vad jag saknat att skriva! Tog en skärmpaus de senaste dagarna för att ängna mig åt jul och en släng halsfluss. Var taggad till tänderna för jul tills i början på veckan och det kändes som ett magplask dagen innan själva aftonen när jag insåg att jag höll på att bli sjuk och inte skulle orka allt jag tänkt. Sen blev det ännu värre med en VIDRIG halsfluss som peakade natten till juldagen. (Du vill inte veta, jag lovar) Men jag överlevde och vi lyckades få ihop en mysig jul i alla fall tack vare M, svärmor och mamma! Hade väl dock inte tänkt mig att jag skulle spendera den fullproppad med värktabletter.. 

Hur var din jul? Hoppas den varit mysig. Och varm. Och balanserad. Jag tycker nästan bäst om dagarna efter kreschendot, när lugnet vidtar, man kollar gamla filmer och degar i soffan. Äter lite rester, är ute och andas friskluft och passar på att sova länge på morgonen. 

Nu på kvällen kom snön. Mycket snö! Det är så fantastiskt vackert! Det är becksvart ute men jag är såå sugen på att hämta kameran och ge mig ut men det får bli imorgon, först sover vi lite, eller hur?

Natti ❄️

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin