måndag 1 december 2014

DIY - Året i bilder och en julkalender



Hej du,

2014 har varit en intressant år. Jag lämnar det där, ni som känner/följer mig vet att det inte bara varit lyckligheter och solsken..Men jag ville i alla fall göra något av alla härliga bilder som finns och summera året! Tidigare har jag skrivit om Printic, en app som plockar upp ens Instagrambilder (om man tillåter det förstås) och så kan man beställa bilder, kalendrar, posters etc etc.. 


De fick bli bakgrundsbild till årets julkalender. Du har kanske sett några redan på mitt Instakonto? Då gapar det inte bara en tom spik där sedan utan Liten får en påminnelsen om de fina stunder som året innehållit. Och de har faktiskt varit många!


23 små påsar (och ett paket) innehållandes pärlor, en chokladbit på lördagarna, suddisar och andra småsaker. Pilligt, billigt och roligt att göra, hoppas det går hem hos lilla damen!


Inte helt tokigt!


Här är hon, Liten, ätandes glass på Ekbergs i Helsingfors i Juli. Ett härligt minne.


Man ser ju en del av bilden bakom men jag tycker inte att det gör något,
jag är jättenöjd!


De här två alltså... ❤︎


Nu är frågan om hon kommer kunna hålla sina 5-åriga små fingrar i styr... ;)

Ha en fin måndag!

Kram,

L.

1 kommentar :

Follow on Bloglovin