tisdag 12 januari 2016

3 månaders vaccin


Ett stick i varje lår sen var det klartt! Jag är så enormt tacksam att vi bor i ett land där vi har den här möjlighten. Möjligheten att ge ett vaccin som det har tagit forskare dagar, veckor, månader och år att ta fram för att mitt barn inte ska behöva insjukna eller i värsta fall dö i sjukdomar som förr var en ganska säker död. 

Bebis blev väldigt arg men som tur är verkar han inte speciellt långsint så det gick fort över! 


Rotavaccinet gör honom rätt slö så vi chillar hemma nu på eftermiddagen...jag kanske bara inbillar mig men han verkar trivas bra i sitt nya rum!


Kaanske att jag bär upp spjälsängen och börjar montera ihop den under eftermiddagen..eeller så väntar jag på att musklerna kommer hem och hjälper mig ;) Den ska i alla fall stå här i hörnet, då får herr Pingvin flytta upp en våning. 

Hoppas du har en fin dag. Kram!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin