tisdag 19 januari 2016

atshortcutroad.se och ett viktigt beslut.



Hej! Hur mår du?? Ny vecka :) Nya rutiner :) Tiden springer just nu tycker jag! Mycket som ska hända i början på året och jag kämpar på med rutiner och struktur här hemma. Som tur är, är det något jag tycker om så det går lite av sig självt men ändå..det tar ju ett tag tills det sitter! Bebis sover fortfarande bara i vagn eller babybjörn på dagarna men det funkar. Man får planera runt det liksom..en sak i taget! På ett sätt är det ganska skönt att bli "tvingad" att ge sig ut även om det är -12. Det är bara att klä på sig.. Ryggen är bättre och det känns att träningen hjälper. Bålen känns mer stabil och det är skönt att det märks så fort för jag behöver all motivation jag kan få ;) Nu är det bara att vara konsekvent... (bara och bara...;))


Så, äntligen är min (Bineros) domän kopplad hit. Så om du går in på atshortcutroad.se så kommer du hit också. Tanken är ju att webshopen och bloggen ska ligga där men jag har fått inse att shopen måste få ligga på is lite till. Återkommer dit när tid finnes... Märkte att jag gick och funderade på hur jag kan få Bebis att sova så jag kan köra igång och insåg också att tankarna hade blivit till ett stressmoment. "Vänta här lite nu...?" Nej, så ska vi inte ha det! Nu är det Bebis och familjen som gäller och allt det där andra får vänta! Ibland får ju även du vänta ;) Jag kan gå och ha en brinnande lust att skriva men så får jag ta en liten reality check.. Vad är viktigast? 

Formex blev alltså inställt och jag följer det med iver...från telefonen..känner i hela magen att det var ett bra beslut! 

Välkommen förresten till ett gäng nya följare :) Kul! Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka ni är? Kanske finns det en blogg att kika in på? 

Kram!







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin