tisdag 5 januari 2016

Lata dagar och en barnrumsuppdatering.


Snön singlar ner från himlen i sakta takt och solen är snart på väg ner. Jag och bebis kom precis in efter en promenad. Min telefon dog in i halva promenaden men jag hann i alla fall ta den här...förortsidyll! Ha! 

Det är verkligen härligt ute nu! Det biter ordentligt i kinderna och jag riktigt myser av knarrljudet under fötterna.. Hoppas det håller i sig en stund så vi får behålla det här ljusa vackra vita täcket på naturen. Jag börjar dock så smått vänja mig vid tanken att jullovet är över och verkligheten närmar sig men det gör liksom inget. Bebis börjar behöva lite mer ordentliga rutiner så ser faktiskt fram emot att få dem på plats.

M jobbar febrilt i hans rum nu. Slipar spackel as we speak så jag hoppas vi åker och köper färg imorgon.. Jag älskar ju grått som du vet men vi får se om det verkligen blir det. Kanske får feeling för något annat när vi väl står där...? ;)

Nu somnade han och storasyster är på Andys så vet du, jag ska slumra på soffan en stund jag med..

Ta hand om dig! ❤️

1 kommentar :

  1. Ljuvligt med snön och ljuset... Här har barnen lekt ute i flera dagar, nästan så att det är svårt att få in dem när det är dags för mat 😀 Men hur härligt är inte det?!?
    Spännande med barnrummet, grått är ju en favorit här med!

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin