fredag 28 november 2014

Fina fredag!



Tog en sväng på stan med mamma idag, det var oändligt länge sedan, jättemysigt! 


Lunch på Griffins Steakhouse, kan verkligen rekomenderas. Ett av SPG´s ställen, fräscht, bra mat och massa roliga detaljer, just the way I like it! ;)


En av de godaste burgarna jag ätit på länge. Tack mamma för lunchen!


Hemmalagade fries till med tryffelmayo. Jag har aldrig riktigt förstått det här med tryffel så bytte den till aioli istället, vääldigt bra. ☆ 


Lite lagom proppmätt sådär fortsatte vi en sväng till och sprang på min julaftonsklänning. 
Från Saint Tropez, i svart och vitt så klart.. 


Nästa inköp var årets julklapp till mig själv, från Acne. Det var kärlek vid första ögonkastet!


Är väldigt svag för dragkedjor.. Den här kommer jag älska mycket och länge!

Trevlig helg, nu ropar de att fikat är klart. Jag har det så bra så det är inte klokt.


Kram!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin