onsdag 11 november 2015

Att få kroppen tillbaka..


En bra sak med att tiden går fort är att man läker rätt fort också! Det känns så i alla fall.. Förra veckan gick vi till Litens skola åt ena hållet och jag kände mig rätt ranglig efter..som om höfterna inte riktigt sitter ihop än, men det var såå skönt att komma ut och röra på sig!!

Igår gick jag längre, handlande i närmsta matbutik som ligger ett par kilometer bort, alltså 4 kilometer fram och tillbaka. Funkade det med! Visst, lite öm i jumskarna efter men framförallt fantastiskt skönt för själen.. :) Det är ju så mycket hormoner i omlopp och vissa nätter är extra tunga med lite sömn och onöjd Bebis. Extra viktigt att ta hand om knoppen också då..Har unnat mig lite nya träningskläder, blir ju liksom roligare då! Skulle vilja ha ett par nya fräsiga löparskor också..dessa har ett par år på nacken..får skriva till tomten : P


Bebis njuter i vagnen, oftast sover han men om inte är träden mysiga att titta på. Min lilla prins, jag är verkligen så otroligt tacksam att vi fick dig till slut!


Bortskämda med bra väder också minsann men det finns inget dåligt väder, eller hur ;) Får väl se hur flitig man är när snön kommer. Kanske hellre hänger hemma och käkar lussebullar framför brasan.. : P

Jag tänker inte bli träningstokig och banta och ha mig, oroa dig inte, men det är viktigt för mig att "må bra i huvudet"! Det är ju faktiskt bara ett år sedan jag gick in i väggen och att trivas med sig själv, i kostymen är också viktigt. Insida och ut, i den ordningen. Fast..degmagen får gärna försvinna rätt fort... ;)

Hoppas du har det fint! Har du börjat med klappar än? Jag säger bara tack Gud för näthandel.. ;)

Kram!

1 kommentar :

  1. Skönt att komma ut, hoppas det går bättre o bättre med dina promenader. Tack för tipset om sofftävlingen, kram

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin