måndag 17 november 2014

Måndag och spännande saker på gång.


God måndag,

Idag är det så där grått ute så man bara vill stanna i sängen, eller hur? 4 grader och duggregn, ungefär som vintern vid Englands kust.. Mmm...yummy! Fick i alla fall in en promenad med granne + vagn på förmiddagen innan det blev för regnigt. Det var skönt efteråt idag om man säger så..

Te kommer med all säkerhet att sippas i mängder under dagen medan jag grejar med det där jag önskar jag kunde berätta vitt och brett. Får snällt lugna mig lite till tyvärr.. I högtalarna är det julens spellista och jag bara njuuuter av lugnet.

Hoppas du har en bra måndag och kan ta dig tid för en riktigt bra låt, ett tänt ljus, en god lunch eller någon så där lite extra njutstund. För att det är måndag, för att du är du och för att du är värd det helt enkelt!

Kram,
L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin