fredag 1 januari 2016

Året som gick..


Hej! Hur mår du? Hoppas jul och nyår varit bra! Jag bestämde mig för att pausa lite med bloggandet till förmån för familj och vila. Hoppas att du som är mig trogen hänger med i alla fall. 

Så hur var år 2015 då? Jo, väldigt bra får jag säga! Mycket spännande har hänt, speciellt på familjefronten! Blev ju en ganska lugn start på året med återhämtning efter min krasch i Oktober 2014. Jag började väl repa mig ordentligt i Mars-April nångång.. Sen reste vi en himla massa, jag gick på semester/f-ledighet, spenderade sommaren på Gotland, sen var jag tjock, tjockare, tjockast. Bebis kom äntligen, vår efterlängtade lilla herre. 

Hela den historien är ju en resa som är skön att lägga bakom sig och få njuta av nuet och framtiden. Vi är såå kära i vår lille kille. I den bubblan har vi levt de senaste tre månaderna..Bebisbubblan ;)
Liten börjar bli stor, hon har tydligen en pojkvän (what!?) och man får försöka hänga med i svängarna i en 6-årings värld. Det är inte helt lätt med två som behöver uppmärksamhet men vi övar oss! ;) Här hemma renoveras det som alltid och snart, väldigt snart ser jag fram emot att få dela med mig av Bebis rum!

Att vara hemma med bebis är verkligen ett heltidsjobb och på söndag går vi över det berömda månaderssträcket, in i en ny fas. Ska bli spännande att se vad det bär med sig.. Och så nytt år. Ett nytt kapitel i vår bok..Spännande och lite skrämmande. Jag avger inga nyårslöften men försöker alltid fundera på något jag vill förbättra och jag ska försöka att bli bättre på att ha roligt..kanske inte alltid fundera så mycket.

Har du några nyårstankar?

Kram till dig.

L.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin