måndag 21 september 2015

Å så en babyshower mitt i alltihop!


Mina härliga vänner och familj överraskade med en babyshower igår! Har väl tänkt att det kanske skulle bli men nu är tiden så nära att jag nog tänkt att "jaja, det blir väl senare.." Men så blev det ändå! Så glad och tacksam :) Man orkar ju inte mycket nu men så mysigt och bara sitta och prata.. Ha tid, hinna fråga och bry sig om. Mys!

Så roligt för nästan varje present är sånt jag själv tittat på till Lillebror..blir glad när jag vet att de känner mig. Glad så där på riktigt..


Kolla in blöjtårtan! Love it! Och pompoms och pastell i långa rader.. Kände mig riktigt bortskämd!

 

Kommer du ihåg säcken i hallen från det ena till det andra? Fårskinnsfällar...6 st! Beställde dem i våras redan och nu kom de med leverans från svärfar. Jättefina! Skulle kunna ha flera stycken i varje rum i huset, älskar dem verkligen!


Snart är han här Lillebror, 9 dagar kvar enligt experterna. Får jag bestämma kommer han någonstans natten mellan lördag o söndag och om nio dagar. Men, det är det inte jag som bestämmer!

Imorgon efter skollämningen bär det iväg för sista födelsedagspresentshoppingen till Liten och samtidigt drar den stora gula dinosaurie som står utanför igång med gräveriet.. Ja du, nu är det lite allt på en gång men det ska bli SÅ skönt när de är klara för då kommer vi förhoppningsvis igång med nästa projekt; Utbyggnad av entrén..och det vore ju riktigt skönt att få till det också innan kylan kommer! 

Nä, nu lite sova innan jag ska hämta Liten..

Hur har din helg varit?

Kram!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin