onsdag 2 september 2015

Höst!


Hej! Long time.. Det har varit skönt med en paus men jag har ändå saknat att skriva! Verkligen saknat det.. Hur mår du? Här har Liten har börjat förskoleklass och blir större för varje dag..Någon sa att nu skiftar barnets fysiska behov till det mer psykiska och det är verkligen sant. Det rör sig så mycket i det där snart 6-åriga huvudet att man blir helt matt av att titta på. Inte konstigt att hon hon somnar på tre röda varje kväll..Häromdagen sa hon "När jag blir större vill jag ha en pojkvän som ska vara snyygg!" Det var vääldigt svårt att hålla masken men nu börjar man ju förstå att vägen till tonåren ändå så smått har börjat..och utbrotten som kommer ibland..Wow! Ja du, det är inte lätt att hänga med i den här stor-liten-kapabel-jag-har-glömt-allt-ni-någonsin-sagt-karusellen ;)

Bebis växer, idag går vi in i vecka 37. Det börjar bli ordentligt tungt och det känns verkligen att det bara är några veckor kvar! Köpte ett gravidbälte häromdagen och aaahh...Nice! Vilken skillnad! Verkligen ett tips om du är gravid!
 Det är konstigt, i början av graviditeten trodde jag att jag skulle vilja dela bilder på magen etc här på bloggen men jag har snarare dragit mig undan lite. Känns som om efter allt som har hänt har jag varit lite "protective".. Men det kanske ändras vem vet? ;) Det är väl hormonerna som styr gissar jag..

Hans rum är just nu en byggarbetsplats men vi jobbar på saken även om det går rätt sakta. Mer om det en annan dag..

Kram!

1 kommentar :

  1. Hej...! Fint att höra att du mår bra, även om det såklart är tungt nu på slutet.
    Och spännande det där när barnen blir stora, här har vi en åttaåring att tampas med och vi pratar mycket om det här med attityder just nu.
    Ta hand om dej, kram!

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin