torsdag 3 november 2016

Nytt kapitel.


Hej finaste! Som jag längtat efter den här känslan..."nej..nu är det nog dags"...jag viskar den till och med för mig själv i tanken för jag vill knappt tro att jag är här igen. Men i morse när M och Stor ( ja, hon får heta det nu mamma.. ❤︎) åkte till fritids, Lillebror sov och jag vandrade runt i huset men min kaffekopp i handen kom det....tanken.."ett par rader innan jag ska jobba lite"..ååh! Hej!

Hur mycket som helst har ju hänt i våra liv så jag får ta en liten bit i taget...men jag gissar att du kanske är lite nyfiken på hur det gått med min jobbsituation..? Jo, efter att jag blev utbränd och hela den svängen (om du hängde med på den tiden ;) ) insåg jag ju att den situationen jag hade på jobbet var helt ohållbar! Så efter sommaren sa jag upp mig. Det var en sån otrolig befrielse!! Låter kanske hemskt men när jag hade sagt orden "Jag kommer inte tillbaka efter min föräldraledighet" började jag skratta...Haha! Men jag var så himla lättad!! 

Efter årsskiftet börjar jag mer på allvar på ett ställe där jag redan nu jobbar 20% under min föräldraledighet och det ser jag såå mycket fram emot! Vill du se något av det jag gör redan nu så kika in här....www.instagram.com/modernabad/ 

Nej du, nu lite mer kaffe och några nya badrumstrender i Residence sen blir det att ta hand om webshopen lite. Mer om det sen...

Ha en FANTASTISK dag, jag har saknar dig!

KRAM

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Follow on Bloglovin