fredag 2 januari 2015

Fåniga fredag.


Idag har vi köpt en ny säng! Leveranstid två månader..Fånigt kan tyckas men gjord i Sverige, det känns bra i hjärtat. Så vi väntar snällt..på vår svenska säng. Liten var med och roade sig med att testa ställbara sängar. Roligt att titta på hennes minspel när hon upptäckte alla funktioner. Hade jag kunnat pausa det andra som pågick hade jag filmat hennes 104 ansiktsrörelser. Hon är så vacker så jag blir helt mesmerized ibland..


Efter mathandling och middag damp vi ner i soffan alla tre för familjefilm (och fåniga selfies). Det är så himla mysigt tycker jag när vi hänger alla tre, det händer lite för sällan och varje gång vi gör det undrar jag varför vi inte gör det oftare. Får bli bättre på det..

Till vår stora lycka har säsong 5 av Niklas Mat börjat så vi rev av de tre första avsnitten efter Liten somnat. Jag blir för det första vansinnigt hungrig varje gång vi tittar på det men också så sjukt sugen på att laga mat! Eller att börja rita på vårt kök + matplats..Det kommer blir ett projekt som heter duga men jag tror vi ser fram emot det lika mycket båda två..Stay tuned.

Nä, nu du är det dags att sova lite, hoppas du har haft en bra dag.

Kram,

L.

1 kommentar :

  1. Fåniga selfies är underbart att göra! Att skratta tillsammans en stund.
    Blir varmt i hjärtat då=))

    Kram Hannis

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin