fredag 9 januari 2015

Fredaghej


Årets första powerwalk. Hur skön som helst! Solen skiner och det är kallt. Benen ville inte alls lyda men det var värt allt.. Sitter här nu och känner mig nöjd med en kopp varmt och laddar för dusch. Idag ska det sista administrativa tas om hand efter pappa. Jag vill inte alls, jag vill helst bara lägga mig i sängen igen och gå upp när allt är klart men det funkar ju inte så.. "Upp med hakan" hade han sagt, med en underton av att man ska göra det som är rätt. Jag vet pappa, jag ska. Jag sviker inte dig. Jag bara saknar dig så.

Imorgon är det dags för bröllop! Igår hittade jag äntligen smycken och något att ha över klänningen. På centralen, tio minuter till mitt tåg gick, efter att ha letat igenom halva stan kändes det som.. Haha! Jaja, nu är jag i alla fall kittad och klar. Får se om jag hinner med att fota när jag kommer hem sen. Nu måste jag kila..

Kram till dig och ha en fin fredag!

1 kommentar :

  1. Nu fick jag en klump i halsen. Den där saknaden. Förstår att det känns.

    Så kul med bröllop! Slå klackarna i taket och ha sådär kul så det gör ont i kinderna=))

    Kram!
    Ps. Fyller 44 i sommar...men känner mig oftast som 24

    SvaraRadera

Follow on Bloglovin